//
you're reading...
Kira Kontrantları, Mevzuat-Kanun

Ödenmeyen Kiraya Gecikme Faizi

SÖZLEŞMELERDE kiracıya kira bedeli ve yan giderleri ödeme dışında başka bir ödeme yükümlülüğü getirilemeyecek. Kira bedelinin zamanında ödenmemesi halinde “İki aylık, üç aylık kira tutarında ceza ödenir” veya “Sonraki kira bedelleri muaccel hale gelir-peşin olarak tahsil edilir” şeklinde hükümlere yer verilemeyecek. Ödenmeyen kiralardan sadece yasal gecikme faizi istenebilecek

Alıntı 02.07.2012 Emlak Pencerem

About fatosaltintas

Ben Fatoş Altıntaş.1989 Yılında İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat bölümünden mezun oldum.. Aynı yıl inşaat sektöründe çalışmaya başladım.. İstanbul, Bozöyük ve Bursa gibi şehirlerde (Honda Fabrikası, Goodyear Lastik Fabrikası, Hadımköy Mercedes Fabrikası, Uzel Traktör Fabrikası, Demirdöküm Fabrikası ve Korteks Mensucat Fabrikası gibi) çeşitli şantiyelerde şantiye şeflikleri ve satın almacılık yaptım. 2002 yılında almış olduğum radikal bir kararla gayrimenkul sektörüne geçtim. Halen; aldığım sayısız eğitim ve edindiğim tecrübelerle Platin.co Gayrimenkul çatısı altında çalışma hayatıma devam ediyorum… İşyerim; Levent'de Bu yüzden kendime uzmanlık alanı olarak Sarıkonaklar- Akatlar Maya -Çamlık- Cengiz Topel- Sedad Kent ve Profesörler sitesini seçtim….. Hedefim; Sizlere doğru çözümler sunarak, evinizi ya da işyerinizi en kısa sürede satmak veya kiralamak.. Arayışlarınıza en uygun evi en kısa sürede sizlere sunmak..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 48 takipçiye katılın

